سلام مامانا دو سالگی مولتی یا آهن میدید ؟

۴ پاسخ

اول چکاب میدم اگه نیاز باشه اره

من میدم چون کمبود آهن داره ومولتی ام بخاطر اشتهاش میدم

من فروگلوبین و لیکوزینک میدم

اره
من دکتر کیدز میدم
آهن هم میدم چون کمبود آهن داره

سوال های مرتبط

مامان هلما و هیوا مامان هلما و هیوا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۲ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وپنجم بارداری