۶ پاسخ

من خیلی بد مریض شدم فقط دیفن هیدرامین داد گفت میتونی بخوری منم خوردم

دکتر ب من داد

ولی اگر گلو درد داری دانه به و دم کن خیلی خوبه یکی دو شب هم میتونی چهارتخم آسیاب شده دم کنی بخوری ولی فقط یکی دوبار

منم دکتر بهم داده ولی میترسم بخورم همه میگن خوب نیست مخصوصاتو سه ماه اول

فقط شربت دکسترومتورفان مجازه

خوب نیست بخوری
نهایت غرغر کنی

سوال های مرتبط

مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ایهان مامان ایهان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وچهارم بارداری