خانوما اسم پسر دیان به نظرتون قشنگه

۱۰ پاسخ

آیهان قشنگه

اره.

دایان خوبه

اسم پسر من دایان،اسم خواننده ی مورد علاقم از دوران دانشجوییم و آشنایی با همسرم،زمانی که پسرم دنیا اومد خیلی زیاد شده بود ولی مهم نبود واسم اسمی بود که از قبل انتخابش کرده بودم اسم پسر شکیرا و پیکه میلان بود و همیشه میلان هم دوست داشتم همسرم میگفت نه آث میلان و اینترمیلان صداش میزنن

نه قشنگ نیست

نه دیان یه جوریه آرِن قشنگ تره

رایان قشنگ تره

آرسام قشنگتره باساتیار رایان

نه به مرورازچشت میوفته

ن زیاد

سوال های مرتبط

مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان ضربان قلبم مامان ضربان قلبم هفته سیزدهم بارداری
مامان امیر علی مامان امیر علی روزهای ابتدایی تولد
مامان اروین مامان اروین ۴ سالگی