خانما کیا ساک زایمانشون رو بستن ؟

۱۲ پاسخ

من بستم

منننن😍🥹

من اتاقش و چیدم و ساک و هم بستم
خیلی ذوق زده م

من ساک نوزاد بستم ساک خودمم فقط لباس مونده امروز رفتم خرید هیچی پسندم نشد میخام یه دست لباس قبلم بزارم

من هنوز کاری نکردم لباس نشستم و ساک نبستم فک کنم زوده

من ان شالله اول ماه ۹ میبندم

من هنوز نبستم 😅

هنوز لباساشو نشستم 🥴

من هنوز نبستم

من عزیزم

خوش به حالتون
منم دلم میخواد ساک ببندم
پس کی آیت سه ماه دیگه تموم میشه🥲🤧

من هیچ کاری نکردم

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان آرن❤️ مامان آرن❤️ ۱۴ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۴ ماهگی
مامان آرتین 🧸🤎 مامان آرتین 🧸🤎 ۶ ماهگی
مامان گوگولی🩷 مامان گوگولی🩷 ۷ ماهگی