من هفته قبل بستم.چون قراربود برم دکتر.دیه گفتم یهو نفرستنم برازایمان
من هنوز نبستم
من هنوز نبستم
من نبستم هنوز
من ک نبستم هنوز لباساشم نشستم🤦🏻♀️
من ک خیلی وقته بستم
من هنوز نبستم
من یک ماه هست بستم
امروزم ساک خودمو بستم
ماها ک بستیم ولی بچه هنوز نیومده
من خیلی وقته بستم😢
من از ۳۱ هفته بستم😁انقدر که خواب های عجق وجق میدیدم که دارم میرم بیمارستان وسایلام پیدا نیست🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.