خانوما کیا ساک زایمان شون رو بستن

۱۱ پاسخ

من هفته قبل بستم.چون قراربود برم دکتر.دیه گفتم یهو نفرستنم برازایمان

من هنوز نبستم

من هنوز نبستم

من نبستم هنوز

من ک نبستم هنوز لباساشم نشستم🤦🏻‍♀️

من ک خیلی وقته بستم

من هنوز نبستم

من یک ماه هست بستم
امروزم ساک خودمو بستم

ماها ک بستیم ولی بچه هنوز نیومده

من خیلی وقته بستم😢

من از ۳۱ هفته بستم😁انقدر که خواب های عجق وجق میدیدم که دارم میرم بیمارستان وسایلام پیدا نیست🤣

سوال های مرتبط

مامان قندعسل مامان مامان قندعسل مامان ۹ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۹ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی