از کی بستن ساک زایمان رو شروع کنم ؟

۱۱ پاسخ

من برا بچه رو بستم بخاطر خطر زایمان زودرس
برا خودمم همین چند روزه میبندم

هفته ۳۶ یا ۳۷

من هفته پیش بستم
انشالله اخر این هفته هم ساک خودم
و ۲-۳ روز مونده ب زایمانم سبد خوراکیا رو میبندم

من از هفته 33 بستم
ذوق داشتم 🫠

منم نبستم😑

36 یا 35 هفته ببند

۳۵بسته باشه

من ک هنوز نبستم 😁

هفته ۳۴

منم هنوز نبستم

من دارم میبندم

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان پسرکم ❤️ مامان پسرکم ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی
مامان ویهان و نیلماه مامان ویهان و نیلماه ۶ ماهگی