من برا بچه رو بستم بخاطر خطر زایمان زودرس
برا خودمم همین چند روزه میبندم
هفته ۳۶ یا ۳۷
من هفته پیش بستم
انشالله اخر این هفته هم ساک خودم
و ۲-۳ روز مونده ب زایمانم سبد خوراکیا رو میبندم
من از هفته 33 بستم
ذوق داشتم 🫠
منم نبستم😑
36 یا 35 هفته ببند
۳۵بسته باشه
من ک هنوز نبستم 😁
هفته ۳۴
منم هنوز نبستم
من دارم میبندم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.