ببینید چیزی از قلم ننداختم؟ بستن ساک زایمان

تصویر
۸ پاسخ

کدوم بیمارستان میخوای زایمان کنی عزیزم

کاور یکبار مصرف توالت فرنگی
شورت یکبار مصرف
پوشک سایز بزرگ واسه خودت ببر

دستمال توالت
شیاف دیکلوفناک
پوشک بزرگ
شرت نخی سه تا
سوتین شیردهی
شال برای تو بخش بپوشم
شونه و لوازم آرایش
شارژر
لباس صورتی زایمان
لباس و کفشام برای موقع ترخیص

مدارک بارداری و شناسنامه و کارت ملی


لیوان یکبار مصرف
یدونه بشقاب خورشت خوری و میوه خوری
چاقو و چنگال و قاشق و لیوان(خودم و همراهی)
فلاسک
چای نپتون
نسکافه
نبات و قند
خرما
بادوم و گردو
آبمیوه و کمپوت

شلوار.رکابی.بلیز با کلاه‌.دستکش‌.جوراب(بدم‌پرستار)
ست بیمارستانی ۷تیکه (موقع ترخیص)
کلاه بندی
مای بیبی صفر
دستمال مرطوب
زیرانداز تعویض
قنداب خوری بجای شیشه شیر
پستونک
پوآر بینی
برس‌موقع عکس گرفتن شونه کنم موهاشو اگه کچل نباشه🤭
خشک کن
اغوشی
قنداق فرنگی
دور پیچ

پوشک مادر یک بسته ببر برا من زیاد استفاده شد

کاور یکبارمصرف توالت فرنگی خیلی واجبه

پوشک نواری زیاد بردار یک بسته کامل

چشم بندم ببر اگه حساسی موقع خواب بزاری رو چشمت. من حتما میبرم چون خیلی به نور حساسم و خابم خراب میشه

سوال های مرتبط

مامان هویار🐻🐾 مامان هویار🐻🐾 ۴ ماهگی
مامان نیکا💕 مامان نیکا💕 ۱۰ ماهگی
مامان کربلایی بهار 🌸 مامان کربلایی بهار 🌸 ۲ ماهگی