چیزی از قلم ننداختم؟؟

#ساک_بارداری

تصویر
۱۳ پاسخ

کی نوبت ما بشه 🥹😢

لباس زیاد برداشتی.

منم همینارو گرفتم الانم دارم ساک خودم میبندم ۳شنبه زایمان دارم

ای جانم بسلامتی😍

اره عزیزم موقع جمع کردن وسایلت فیلم بگیر🥰🥰

۳۸ هفته و چن روزی من ۳۸ و ۲ روزم

لباس هاش چ بزرگ دیده میشه سایز چند

مای بی بی تو عکس ندیدم با فلاسک🙄من زیرانداز یه بار مصرفم گزاشنم

ای جانم چه حس قشنگی انشالله بسلامتی و راحتی زایمان کنی،انگار همه چی هست پوشک گذاشتی؟

شیردوش و پوشک

ای خداااا چه ناناز 😍 فکر کنم لباسا زیاده
یه نیگا به ساک بارداری منم بنداز

پوشک برداشتین؟

همه چی کامل فقط پوشک بگذار فن گیر هم احتیاج نمی شه

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان نیکا💕 مامان نیکا💕 ۱۰ ماهگی