اینم از بستن ساک زایمان منو بهار خانم 🌸💕

تصویر
۲۰ پاسخ

چرا انقد وسیله برداشتی عزیزم مگه میخای بری سفر
کلا یک روز تو بیمارستانی

۵۰ درصدش بکار نمیاد عاخه 😁

عزیزممممم، عروسک و جغجغه اخه بیمارستان میبری؟🤣🤣

مرسی دوستان عکاسی دارم بخاطر اون همه چیز برداشتم

آخه عروسک می خواد خاله بازی کنه 🤦‍♀️😂

لباس ست گرفتی اوه انقد درد داری که حوصله هیچی نداری😂

عزیزم لباس ست رو از کجا گرفتی

اون همه لباس ب کنار😅😅
جغجغه و عروسک میخاد چیکار بچه ۱روزه

بسلامتی
ولی خیلی چیزا اضافه ست

چقد با سلیقه و قشنگه ماشاالله همه چیت🥹🫶❤️

مگه چند روز میخوای بمونی بیمارستان

سفر چندروزس به سلامتی؟😂

سلام عزیزم به سلامتی زایمان کنی،لباس ست بیمارستان رو از کجاذخریدی؟

عزیزم ست لباس خودت و دخترتو از کجا گرفتی؟
چقد گرفتی؟

مبارک عزیزم انشاالله به سلامتی

هی ننه😅

بسلامتی
بیمارستان خصوصی هستی

عزیزممم چقد ناز 🥹😍😍

ان شاالله به سلامتی زایمان کنین عزیزم ♥️♥️😍😍😍
بسیار هم عالی

کاشکی منم الان اون موقع بودم🥹🥹🥹
به سلامتی عزیزم❤️

سوال های مرتبط

مامان نامشخص مامان نامشخص روزهای ابتدایی تولد
مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان آلا مامان آلا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان سونیا مامان سونیا روزهای ابتدایی تولد
مامان 😍😍آرام 😍😍 مامان 😍😍آرام 😍😍 ۴ ماهگی