۱۸ پاسخ

والا میگن ۳۲.۳۳باید همه چیو آماده کنی

من که امشب بستم 😂

34 ب بعد

شما الان ببندی اوکیه من تصمیم دارم اول ماه ۸ ببندم

۳۵به بعد

من ۳۷ بستم

من ۳۵هفتم بستم عزیزم

۳۵ هفته

بهتره قبل از ۷ ماهگی بسته بشه که اگه احیانا ۷ ماهه به دنیا اومد بچه، ساک آماده باشه

منکه‌هنوز‌نبستم

من هفته دیگ وقت عمل دارم،نبستم هنوز🤐

من سه شنبه وقت عملمه هنوز نبستم😅😅😅

ووووویییی اومدم جواباتونو میخونم ذوق میکنم.دعا کنید برام منم بتونم برسونم به هفته های بالا با دل خوش برم اتاق عمل.الهی که همه ی مامانا با دلخوشی و سلامتی نی نیاشونو بغل کنن.

من دیروز بستم

الان 🙃🙃🙃

منک الان بستم وسایلاروچک کردم چیزی کم نباشه فقدواس خودم خریدمونده ک فردامیرم خرید

من بستم اماده

من هنو نبستم😩🫠

سوال های مرتبط

مامان ایهان کوچولو مامان ایهان کوچولو ۳ ماهگی
مامان پــارســا👼🏻 مامان پــارســا👼🏻 ۱۰ ماهگی
مامان گندم🤰🏻 مامان گندم🤰🏻 ۹ ماهگی
مامان نعمت خدای مهربان🤍 مامان نعمت خدای مهربان🤍 ۶ ماهگی
مامان جوجه💙 مامان جوجه💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان هامین🤰🏻🩵 مامان هامین🤰🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد