خانم هایی ک بچه دومتون باردارید پشیمان نیستید

۱۳ پاسخ

نه اصلا من بچه چهارمو باردارم

نه با اینکه سر این خیلی تهوع دارم خیلییی بیشتر از دخترم... ولی یه هفته ای هست دمیترون میخورم بهترم.. ولی بازم پشیمون نیستم... دوس دارم زود ب دنیا بیاد

من میگم بچه دومم دختر نشه چیکار کنم
دوست دارم دوتا دختر داشته باشم

نه به خواست خودم باردار شدم حتی همسرم گفت بزار چند وقت دیگه الان بدنت ضعیفه ولی باز دلم راضی نشد عقب بندازم

من اول نمیخاستم یهو فهمیدم باردارم ولی خب دیدم پسرمم تنها میشه پسرمم گفت مامان ننداز نگه دار ولی الان فک میکنم میبینم بهترین کار کردم نگه داشتمش پشیمونم نیستم شوهرمم خیلی دوس داره بچه

نه اصلا پشیمون نیستم
با اینکه بچم شیطونه
شما هم دیگه به این چیزا فکر نکن
از تاپیکات معلومه خیلی حس ناامیدی و پشیمونی میاد سراغت
اینجوری نباش دیگه
پر انرژی و بامیدوار برو جلو

نه اصلا اتفاقا به نظرم دو تا کمه....

اصلا شیطون هست ولی پیشمون نیستم

نمی‌دونم اصلا چه حسی دارم هنوز تازه فهمیدم بچه دوم باردارم

سلام ن من خودم و همسرم دوست داریم

نه خیلی هم خوبه

من پشیمونم که فاصله سنیشون کمه والا همیشه دوتا میخواستم…

نه عزیزم من در تلاشم برای سومی😍☺️

سوال های مرتبط

مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی ها 🍓 مامان توت فرنگی ها 🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین ۱۲ ماهگی
مامان کاوه مامان کاوه هفته ششم بارداری