۸ پاسخ

۴۷.روزه زایمان کردم هنوز نشدم
فقط برام سواله شمام همچنان مجبورین نوار بزارین بخاطر ترشحا؟؟

من هنوز نشدم

بعد از ۴۵ روز

۴۰ روز

هنوز خبری که خداروشکر خبری ازش نیست😁

من هنوز نصدم والا یکم میترسم

من زایمان اولم ۶ماه بعد
تا ببینم این سری چی میشه

یک ماه و نیم بعدش

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان آیلین مامان آیلین ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان مامان سامیار مامان ۵ ماهگی