خانوما میشه هم پدی لاکت داد هم پروتکت پویا؟

۳ پاسخ

نگفته دوتاشو بگیری حتما گفته هرکدومو خواستی بگیری دوتاش هم برا اسهال خوبه هم یبوست هم نفخ کلا برا گوارش خوبه

دوتاشون عملکردش یه جوره

پدی لاکت و برا چی داده

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🍒🥹 مامان آلبالو 🍒🥹 ۹ ماهگی
مامان ویام گردالی🩵⚽️ مامان ویام گردالی🩵⚽️ ۱۳ ماهگی
مامان فسقل خان مامان فسقل خان ۶ ماهگی