۳ پاسخ

من داشتم بچه افتاد اومد ذلیل شده دکتر نفرستاده بود سونو گرافی همین سه چهار روز پیش ۱۸هفته بودم باید سرکلاژم میگرد

دکترام بزور متوجه میشن نارسایی هست تشخیصش سخته

از سونو متوجه میشن

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری