۷ پاسخ

حتما سرکلاژ کن منم همینطور بودم اول 26تا فردا صبش یهو شد 16اصلا ریسک نکن

من هم سرکلاژم هم پساری هم فانلینگ😔

من دوماه سرکلاژم

عزیزم سرکلاژت میکنن این ناراحتی نداره قشنگم

نارسایی دهانه رحم یعنی دهانه رحمت باز شده
منم همینجور شدم و دکتر استراحت مطلق بهم داده و پساری گذاشتم
احتمالا چون تا ۲۴هفته وقت برای سرکلاژ هست برای شما پساری بزارن

من از انومالی دیگه سونو نرفتم...دکترم میگه لازم نیست...شما براي چی سونو رفتی خودت خواستی یا دکترت؟

منم از آنومالی که ۳۴ بود شده ۲۵
با فانلینگ 😞

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری