حتما سرکلاژ کن منم همینطور بودم اول 26تا فردا صبش یهو شد 16اصلا ریسک نکن
من هم سرکلاژم هم پساری هم فانلینگ😔
من دوماه سرکلاژم
عزیزم سرکلاژت میکنن این ناراحتی نداره قشنگم
نارسایی دهانه رحم یعنی دهانه رحمت باز شده
منم همینجور شدم و دکتر استراحت مطلق بهم داده و پساری گذاشتم
احتمالا چون تا ۲۴هفته وقت برای سرکلاژ هست برای شما پساری بزارن
من از انومالی دیگه سونو نرفتم...دکترم میگه لازم نیست...شما براي چی سونو رفتی خودت خواستی یا دکترت؟
منم از آنومالی که ۳۴ بود شده ۲۵
با فانلینگ 😞
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.