استرس نداشته باش بدتر میشه هی میاد پایین تر
استراحت مطلق .حموم زیاد نرو
دستشویی فقط فرنگی .شیاف بزار
رابطه ممنوع پله هم که ابدا
تا میتونی سرتو گرم کن استرس نداشته باشی استرس بدترینه
دکترت کیه؟؟؟
عزیزم علائمت چی بود ؟ ک فهمیدی سرویسکت پایینه؟ تو انومالی چند بود
عزیزم استراحت کن دسشویی فرنگی استفاده کن
زیاد نشین
سرپا هم نباش
رابطه نداشته باش
فقط استراحت مطلق
و شیاف روزی ۲ تا
و آب زیاد بخور و شربت لاکس ژل تا یبوست نگیری زور زدن بده
فقط استراحت کن خالم مثل شما بودبچه اش ۳۷ دنیا امد سزارین
فقط استراحت کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.