۲ پاسخ

نگاکن اصلا نترس منکه بشدت استرسی و داغون بودم یه ترسی ازاین واکسن داشتم که نگم برات، ولی خیلی عالی بود نگا اونچیزی که فک میکردم اصلا نبود نگا پادرد میشن تبم کمی دارن ،من همکارم گفت فقط بهش هر۶ساعت بروفن بده هم دردش کم میشه هم تب نمیکنه و واقعا جواب داد

دختر من دو روز تب داشت سه روز درد با استامینفون وشیاف تبش دردش کنترل میکردم

سوال های مرتبط

مامان نینیی مامان نینیی ۲ سالگی
مامان رادین❤️ مامان رادین❤️ ۱ سالگی