۴ پاسخ

اره دیگه یکسال به بالا باید بگیری

اگه حساسیت نداره شیر پاستوریزه بهش بده

بله..

بله .....

سوال های مرتبط

مامان آیهان(فندوق) مامان آیهان(فندوق) ۱ سالگی