اسم پسر قشنگ پیشنهاد بدید لطفا

۶ پاسخ

آرسام قشنگ

میران

من بین اینا نویان رو انتخاب کردم🥹🥹

تصویر

سلام عزیزم
بعضی اسما خیلی معنی قشنگی دارن و قدیمی نمیشن :)
مثل علی
مثل مرصاد
میعاد
اینا خیلی قشنگن
امیرعلی هم که پرطرفدارررر
حسن
ابوالفضل 😍
اینا خوشگلن بنظر من معنی خیلی خوبی هم دارن

مهدیار جدید شده

نظر خودم آرسامه ولی انگار همه موافقت نمیکنن شوهرمم میگه مهرسام قشنگتره به نظرتون کدوم قشنگ تره

سوال های مرتبط

مامان سورنا🩵👶🏻 مامان سورنا🩵👶🏻 ۱ ماهگی
مامان همایون 👶🏻🧸🍼 مامان همایون 👶🏻🧸🍼 ۱۰ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۰ ماهگی
مامان ایهان💙👶 مامان ایهان💙👶 ۶ ماهگی
مامان 💙مهراد 💙 مامان 💙مهراد 💙 ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد