خانوما قرص اورژانسی در شیردهی مشکل داره؟؟

۳ پاسخ

من واجب بود بخورم هفته پیش گرفتم با دکتر هم مشورت کردم و خوردم ،دکتر گفتاز وقتی میخوری تا ۲۴ ساعت شیر خودتو نده ،بچم خداروشکر چون شیر خشک هم میخوره مشکلی نداشتم بعد ۲۴ ساعت سینمو صبح یبار و ظهر خم یبار دوشیدم و دور ریختم بعد از عصرش شیرمو دادم

اره عزیزم قرص های اورژانسی ال دی مشکل دارع نباید تو شیردهی استفاده کنی

فهمیدی ب منم بگو

سوال های مرتبط

مامان مامان مهربون مامان مامان مهربون ۱۶ ماهگی
مامان جوجو ممد🧸👼 مامان جوجو ممد🧸👼 ۱۶ ماهگی