کیا با من هم هفته هستن
رفتین آزمایش بتا دادین یانه!!

تصویر
۶ پاسخ

دقیقابامن یکیه زایمانتم🥹من هفته چهارم بتادادم وسونو۱۰ابان میرم

من امروز شدم ۵ هفته
۱۹ ام آزمایش دادم
دیروز هم رفتم سونو

من یه بار روز ۱۴ انتقال بتا دادم یه بار روز ۱۶ الان ۴ هفته هستم

من پنج هفته کامل شد الان توهفته ششمم بتامثبت ولی سونو انجام دادم ساک بارداری تشکیل نشده گفتش برم تاهشت هفته بیام مجددسونو انجام بدم

من ۱ روز به موعد بی بی هاله انداخت ۲روز بعد موعد رفتم بتا

من ۴هفته بتا دادم ۶هفته ۲روز رفتم سونو

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته دوازدهم بارداری
مامان آنیا🩷💋 مامان آنیا🩷💋 ۱ ماهگی