سلام ازمایش بتا ناشتا رفتین؟

۵ پاسخ

من دیروز عصر دادم

نه نیازی نیست هر زمانی میتونی بری

نیازی نیست حتما ناشتا باشی

سلام آره

هرموقع بری عیبی نداره

سوال های مرتبط

مامان یلدا و تو دلی💞 مامان یلدا و تو دلی💞 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کیان و تودلی 🧸 مامان کیان و تودلی 🧸 هفته سیزدهم بارداری
مامان محیا مامان محیا روزهای ابتدایی تولد
مامان کوچولو هستم مامان کوچولو هستم هفته نهم بارداری
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نیلماه🌙 مامان نیلماه🌙 ۵ ماهگی
مامان گل پسرا😍 مامان گل پسرا😍 ۴ ماهگی
مامان کله گردالی مامان کله گردالی ۴ ماهگی
مامان لیام 💋 مامان لیام 💋 ۴ ماهگی
مامان ژاکان مامان ژاکان هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان دوتا نی نی مامان دوتا نی نی هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۳ ماهگی