رنگ مو تو شیردهی خوب میگیره؟؟

۶ پاسخ

ن من نگرفت

برا هرکسی مثل هم نیست

موهای من اصلا رنگ باز نکرد ب پایه فقط ۷ رسید گفتن ک بحاطر شیر دهیه

بخاطر هورمون

آره خوب میگیره
من موهامو بالیاژ کردم به پایه رسید

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان سودا مامان سودا ۵ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۱۵ ماهگی
مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان محمدحسین مامان محمدحسین ۴ ماهگی
مامان آویناگلی مامان آویناگلی ۱۰ ماهگی
مامان 😍جوجو😍❤️ مامان 😍جوجو😍❤️ ۱ سالگی