۱۰ پاسخ

آره منم از هجده هفته تا الان حرکت های
نینی روپایین حسش میکنم تمام لگدا بالای واژنم هست

واسه منم پایینه

شما تحرک داشتی که اومده پایین؟

مدام میچرخه بچه

اره برای منم پایین هستش

پایین منظور کجاس؟

من حس میکنم الان رفته زیر نام☹️

پس کی میخواد برا من حسش کنم

منم اینطوریم

آره واسه منم هنوزپایین

آره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان طاهاو تودلی💙 مامان طاهاو تودلی💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری