خانم های تبریزی میشه بگین عکس رنگی گرفتین کجا رفتین بهم معرفی کنین؟

۴ پاسخ

آذر ابادگان

ممنون عزیزم چند روز قبل وقت گرفتین

گرانمایگان دکترش هم خانوم فوق العاده خوش اخلاق و مهربون بودن من که دردی نداشتم

دکتر شادی گرانمایگان خیلی خوبه هم درد نداشت هم خانومه

سوال های مرتبط

مامان موچی مامان موچی هفته بیست‌وسوم بارداری