۲ پاسخ

عزیزم میدونم خیلی سخته اما چند باری اهمیت نده .سرش داد نزن فقط یجوری ناراحت شو تو چهرت ببینه بگو اینجوری مامان ناراحت میشه

کم بهش توجه کن دوسه بار انجام داد بهش اهمیت ندین خودتو ناراحت نشون بده ولی اصلا عصبی نشو مخصوصا باباش. اون بدتر شما بگی نکن لج میکنه

سوال های مرتبط