۶ پاسخ

خیلی کم‌نیس؟؟
من دیشب سونو دادم ۳۲ هفته ۲ روز ۲ کیلو بود

برا من ۳۴هفته ۲۲۰۰بود

اره خوبه تا آخر ۳میشه

بنظرم خوب باشه،تا موقع بدنیا اومدنش قطعا سه کیلو میشه و چه بسا بیشتر از سه کیلو هم بشه

۲۲۰۰ تا ۲۶۰۰ میتونه باشه نرماله

۳۶هفته من ۲۷۶۰بود

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس هفته سی‌ونهم بارداری