پسر منم ۳۵ هفته ۲۵۰۰ بود
ن عزیزم خوبه باکسی مقایسه نکن خودتو نگران نکن مهم اینه سالم باشه سعی کن روزانه۱دونه بستنی بخوری اگه دیابت نداری هرروز حلیم بخور تو هفته هرچندبار تونستی کباب بخور سیب زمینی و تخم مرغ اب پز کن با کره له کن بخور
نبابا عالیه
اره گلم یکم پایینه
بستگی به جسه بچه هم داره پسر من ۳۶هفته ۳۷۰۰دنیا اومد ولی پسر خواهرم ۳۷هفته ۲۴۰۰بود
من پسرم. ۳۵ هفته رفتم سونو ۳۳۰۰ بود. دکتر گفت وزنش خیلی خوبه میتونه تا هفته ی بد بدنیا بیاد. 😅
نه عالیه روزای آخر بیشتر وزن میگیره
نه شاید ۱۰۰گرم
دو هفته تقویتش کن تا برسه ۳کیلو برای زایمان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.