من دخترم ۲۴۵۰ بود به دنیا امد نه عزیرم مشکلی نداره مهم اینه سالم باشه میاد بیرون وزن میگیره اینقدر قشنگه میبینی هرروز بزرگتر میشن۰ لباسای سایز صفر دخترم درست اندازش نبودن بعد الان میبینم دارن تنگ میشن ذوق مرگ میشم🥺🥺🥺
دختر من ۲۴۰۰بودیه کوچولو ریزه بود
نبابا خواهر نترس... دختر عمم بچش 1800 بود
نه قربونت برم
پسر من ۲۷۰۰ دنیا اومد چیش بده حتما باید ۴ کیلو باشن !؟
نه .کمتر از اینم بدنیا اومدن .بعد تولد وزن گرفتن.
من موقع بدنیا اومدن مامانم میگه ۱۹۰۰ بودم اما بعد یه ماه از همه ی بچه ها تپل تر بودم 🥹
نگران نباش بعد بدنیا اومدن وزن میگیره پسره منم خیلی کم وزن میگیره امیدوارم تا ۳۹ هفته بمونه وزن بگیره🥺
نه چرا بد باشه
تا دنیا بخواد بیاد میشه۲/۸۰۰ با ۲/۹۰۰ چیش بده
سونو 38هفته به من گفت سه کیلوعه ولی 2550به دنیا اومد سالم باشه وزن اصلا مهم نیست اتفاقا تو بیمارستان تو اتاق 3نفر بودیم بچه های اونا بالای 3500بودن بستری شدن فقط نوزاد منو آوردن کنارم اصلا نگران نباش
لیدی میل بگیر بخور
نبابا دختر من ۲۴۰۰بود همه چیش عالی بود دستگاهم نرفت الان شده ۳کیلو تو ۱۲روزگی
نه چرا بد باشه دخترمنم ریزه میزه بود
نه بعدش شیر میخوره وزن میگیره
خیلی از بچه ها من دیدم موقع تولد ریز هستن ولی بعدش ماشالله تپلی میشن
من وزن دخترم ۲۸۰۰ بود عزیزم به دنیا اومد
نه عزیزم بدنیس ولی چراکم وزن گرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.