نه مال منم ۲۸۰۰ بود ۳ رورگیش ۲۵۰۰ شده بود کوچیکه ولی سالم باشه بزرگ میشه انشالله
نگران نباش کوچولوت الان کامله کامل شده رشدهش فقط ریزه میزهست که با شیر مامانش تپلی میشه
ن بابا پسرمنم همین قدر بود وزنش
همسر من۲۶سال پیش تو همین وزن بدنیا اومده😅
نه خوبه بهتر زایمانت راحت تر
من بچم ۲۴۰۰ به دنیا اومد الان سه سالشه
ن زیاد
عزیزم عالیه
نه عزیزم
دختر خواهر شوهرم ۲۲۰۰ بدنیا اومد
اره کمه ولی بعد به دنیا اومدن خوب شیر بدی پیشرفت میکنه
بچم ۲۹۰۰ تو ۳۷ هفته اومد
نه عزیزم
ن چه کمی اخه کلا تازگیا بچه ها اینطوری ب دنیا میان
نه عزیزم چرا کمه🤭 شیر میخوره تپل میشه نگران نباش .
نه من خودم ۲۴۰۰ به دنیا اومدم ۴۰ هفته کامل
من تو ۳۶ هفتگی زایمان کردم ۲۶۰۰ بود همه چیزش هم خوبه
نههههه
نه عزیزم
ن عزیزم خوبه مهم اینه تنش سالم باشه
نه عزیزم دختر من با وزن۲۳۰۰دنیا اومد
دختر من ۲۶۰۰دنیا اومد
خوبه عزیزم
هم دخترم هم پسرم جفتشون ۲۸۰۰ بودن وقتی به دنیا اومدن خدارو شکر زودم جون گرفتن
نه عزیزم زیاد نیست ولی کمم نیس پسر من دنیا اومد۲۹۰۰ بود
ن عزیزم من بچه اولم ۲۸۰۰بود تازه ۳۸هفته و ۴روز بود
عزیزم توهفته شما دیگه کامله نگران نباش
نه عزیزم از ۲۵۰۰ به بالا خوبه
دختر من ۲۵۰۰بدنیا اومد ۳۵روز پیش
ن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.