۵ پاسخ

عالیه من دخترم ۳۶ هفته ۲۸۰۰ بود

آره عالیه من ۳۵هفته و ۵روزوزنش۲۳۷۶بودکه دکترگفت وزنش خیلی کمه

اره خوبه خوب هنوز تقویت کن میشه ان شاءالله تا ۳۲۰۰.۳۳۰۰شایدم بیشتر اگر خودت تلاش کنی اگر طبیعی باشی خوب تا اونوقت وزن میگیره ان شاءالله نگران نباشه

به نظر من تا ۳۵۰۰ هم میشه الان که خوبه

جفتم با وزن بچه حساب میکنن هاا

سوال های مرتبط

مامان آلا 💕🥺 مامان آلا 💕🥺 ۴ ماهگی
مامان ژاکان 💙کارن مامان ژاکان 💙کارن ۱۲ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی