به گفته ی دکترم بچه سی و شش هفته باید دو و چهارصد به بالا باشه
تا دو سه هفته دیگه به ۳ میرسه
نبابا کم نیست
من پسرم بدنیا اومدنی ۲۴۰۰ بود
من خودمم ریزم خیلی،اتفاقا زایمانم خیلی راحت بود
این بچمم تا 3 برسه کافیه واسم
نبابا کم نیس،بچه من کوچیکتر بود،الان خداروشکر بهترشد،پدرمادرش ریزه ایم خب،خداروشکر سالم باشن
من 36هفته و دوز 2700 بود
نه خیلی کم نیس
من ۳۷هفته ۲۶۴۰بود
دکتر گفت تا زایمان شاید تا ۳برسه زایمانت راحت تره ک بهترم هست
لیدی میل هم تاثیری نداشت برای من چون من ژنتیکی ریزه خودمم ریز بودم
ببین دکتر سونو بمن گفت وزن۳۳۰۰،من همون روز سزارین شدم ۳۷۰۰بود
سونو دقیق. نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.