۴ پاسخ

من بیمه تکمیلی دی هستم عزیزم ازاد پارسال ثبت نام کردم ۸ تومن شد

تکمیلی الان به کار بارداری و زایمانت نمیادا، ولی پارسال ۱۱ تومن بود

تکمیلی؟؟

آره ما بیمه دی هستیم ولی از هزینه ثبت نامش خبر ندارم

سوال های مرتبط

مامان نی نی ناز مامان نی نی ناز هفته بیست‌ونهم بارداری