۴ پاسخ

وقتی ساکته تب نداره ارومه چرا بهش بدی گناه داره

چرا هرشب بهش بدی؟؟ واسه اینکه بخوابه؟؟اصلا اینجوری بهش نده

اگه مریض هست نه

اگه تب داره هر 6ساعت یا هر 8ساعت

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری