۳ پاسخ

شربت اویشن عسل خوبه

ی شربتی هست بگیر واسش ولی مرتب بهش بده قول میدم خوب خوب میشه شربت آموکسی کلاو فقط با طعم موزیشو نگیر چون طعمش خیلی بد بقیه طعماشو بگیر

سیب پخته و پیاز پخته و آبی که توش پخته شده از صدتا دارو بهتره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وسوم بارداری