تست زدم خیلی کمرنگ هست نمیدونم چیکار کنم

۳ پاسخ

ازمایش بتا

وای منم این ماه اصن پریود نشدم قرص ال دی میخوردم ولی سر موقع ن میترسم

ممنونم از کمکت

سوال های مرتبط