۴ پاسخ

تا ۲۴ ساعت حتما بده دوباره تب میکنه ندی

بده.

عزیزم تا دوروز باید بدی روز اول چهار. ساعتی روز دوم شش ساعتی

حتما هر ۴ ۵ ساعت بهش بده
درسته تب نداره ولی ممکنه تبش پنهان باشع
یهویی خدانکرده بره بالا

سوال های مرتبط

مامان 👸🏻دخترام👸🏻 مامان 👸🏻دخترام👸🏻 ۱ سالگی