۳ پاسخ

یه اتاق میگیری ک فقط خودت باشی مریضای دیگه باهمراهشون نباشن اذیت شی حرف بزنن فضولی کنن معذب باشی و اینا
انگار اتاق خودته منم میخوام بگیرم

هیچی، یه اتاقه که فقط خودتی بیماار دیگه ای پیشت نیست، هزینه ش هم بستگی داره من تو تهران یا جا رفتم گفت هزینه سزارین ۴۵ تومن اتاق خصوصی ۲ تومن، یه جای دیگه رفتم گفت سزارین ۳۷ تومن اتاق خصوصی ۹ تومن.
باید بری شخصی بپرسی و ببینی.

تو بیمارستان دولتی که شامل چیزی نمیشه
فقط یه اتاق که یدونه تخت داره و تنهایی، همین
تو بیمارستان خصوصی نمیدونم شاید پک لباسی یا وعده های چاشتی چیزی، والا آپشنش همینه که تنهایی تو اتاق با همرات

سوال های مرتبط

مامان نارنگی مامان نارنگی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌ونهم بارداری