۲ پاسخ

ی قاشق غذا خوری ارد برنجو بریز داخل قابلمه با ی سر قاشق چایی خوری بادوم اسیاب شده بعدم ی لیوان اب اضافه کن زیرشو کم کن بزار بجوشه ب غلظت ک رسید بده بخوره یکم نبات هم داخلش بنداز

تازه بار اوله میخای بهش یدی ؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی
مامان نینی🩷🩵 مامان نینی🩷🩵 ۱ ماهگی
مامان ریحانه خانوم🌸 مامان ریحانه خانوم🌸 ۱ سالگی