من ارد برنج و شیر و پودربادوم و مخلوط میکنم میزارم رو حرارت غلیظ که شد برمیدارم
بعدم یکوچولو بهش خرما میزنم
اوایل که باشیر پاستوریزه ارد بزنج و بادام اسیاب شده
الان دیگه سرلاکشو میدم
یک پیمانه روی شیر خشک آرد برنج نصف لیوان آب میذارم فرنی بشه بعد از اون طرف دوتا بادوم میذارم تو آب داغ پوستشو میگیرم تو صافی پودرش میکنم پنج دقیقه آخر پخت فرنی بهش اضافه میکنم یکمم نبات میزنم من
یک قاشق چای خوری ارد برنج
نصف قاشق چای خوری بادام پودر شده
نصف لیوان اب رو ترکیب میکنم میزارم رو حرارت تا به قوام بیاد بعد برمیدارن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.