۲ پاسخ

من با آرد برنج درست میکنم یه قاشق آرد برنج نصف قاشق بادام پودر شده یه کوچولو نبات آب یخ میریزم حلش میکنم میزارم رو شعله هم میزنم تا به غلظت برسه

فک کنم با هر دوش میشه من با آب درست میکنم
اول چند تا دونه بادام و تو آب جوش یه ساعت خیس میکنم بعد پوستشو میگیرم و با یه لیوان آب میریزم مخلوط کن بعدشم از صافی رد میکنم

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی