۳ پاسخ

منم سرما خوردم شدید
این شربتو خریدم مخصوص سرماخوردگی خانوم های باردار هست خیلی خوبه
دمنوش به هم دم کن بخور گلوت نرم میشع
سوپ و آش هم بخور زودتر خوب بشی

تصویر

شلغم و اب شغلم بخور تند تند مایعات گرم بخور هرچه زیاد بری سرویس برای شماره یک و دو ویروس زودتر خارج میشه

وایی منم همینطور
به دم کن سیب دم کن پشت سرهم بخور آب جوش و عسل و آبلیمو بخور
سوپم درست کن
آویشن دم کن ولی نخور ضرر داره بخور کن زود خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان تودلیم🥹 مامان تودلیم🥹 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دلین 😍 مامان دلین 😍 ۵ ماهگی