مامانا علایم اوتیسم چیه کسی اشناها دیده

۴ پاسخ

آتیسم یا درخودماندگی فرد فقط متوجه افکار و احساسات خودش هست نمیتوانم ارتباط اجتماعی بگیره و احساسات دیگران را درک کنه، یک طیفی داره که از کم تا شدید میره، توی نوزاد هم باید ارتباط گیری اجتماعی و ارتباطی که با مراقب خودش داره را چک کنی، می‌خنده واکنش نشان میده یا نه

عزیزمم درگیر این افکار نشو اتیسم تا ۴سالگی تشخیص داده نمیشه

انگار دارن با کسی حرف میزنن که ما نمیبینمش

ارتباط چشمی ندارن

سوال های مرتبط

مامان مامان کوچولوها مامان مامان کوچولوها ۸ ماهگی
مامان آیسل وتو دلی مامان آیسل وتو دلی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سایمان کوچولو مامان سایمان کوچولو ۱ سالگی
مامان صالح مامان صالح ۱ سالگی
مامان دلوین مامان دلوین ۱۱ ماهگی