۶ پاسخ

هفته هامونم یکیه دقیقا سر همونه جفتمون همین علائم و داریم

عزیزم‌‌ گروه زدیم تلگرام خانمای گهواره باردارا و‌اقدامی ها دوس داشتی بیا
@madaran1404

اره منم همین جور بودم

اره عزیزم طبیعیه منم همین علائم و دارم

۸هفته رو رد کنی کمتر میشن

اره هفته های اول طبیعیه منم دارم خودتو گرم نگه دار

سوال های مرتبط

مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری