کمر درد شدید با حالت تهوع 🤢 ممکنه لز علائم زایمان باشه

۶ پاسخ

انقباض هم داری

طبیعی هستی یا سز؟

اره عزیزم من کمر درد شدید شدم و فقط بالا میاوردم گفتن دردات داره شروع میشه ولی چون سزارینی بودم دکترم سریع سزارینم کرد

دیروز پریروز یک سانت بودی الان داره باز میشه دیگه دختر برو

بله....

اره عزیزم

سوال های مرتبط