خانما تو شیردهی میشه قرص سرماخوردگی ساده خورد؟

۲ پاسخ

استامینوفن بخور اصلا ضرر نداره

والا من از دکتر فوق تخصص نوزاد پرسیدم
ک سرماخوردم چی بخورم گف همه چی بخور
گفتیم حتی کلداکس گفت اره
مگ چقد میخای بخوری ک
فقط بچت یکم خوابش میگیره احتمالا.
نمدونم دگ

سوال های مرتبط

مامان بهاروبهراد مامان بهاروبهراد ۷ ماهگی
مامان لیانا مامان لیانا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان🫀 مامان نیکان🫀 ۱۴ ماهگی