۲ پاسخ

نه بابا فقط استامینوفن ساده من بدجور سرما خوردم دکتر نداد بهم دیفن هیدارمین هم تازع فقط قلقل کنی نباید بخوری

اره مشکلی نداره من همیشه میخورم

سوال های مرتبط

مامان مهلا خانوم مامان مهلا خانوم ۱۷ ماهگی