سلام دوستان بعداز سونوی انومالی دیگه کی سونو داریم؟؟

۸ پاسخ

لطفا بگین

سلام خانوما شما دقیقا چند هفته و چند روز رفتین سونو آنومالی برا من زده سوم آبان

۲۹ تا ۳۱ هفته

۲۵ هفته ازمایش قند و سونو رشد

تو هفته ۲۵ ازمایش گلوکز
تو هفته ۳۲ فکر کنم سونو واسه وزن جنین

سونو وزن تو ۳۰ هفته تا ۳۳ هفته

30هفته سنو وزن

۲۸هفته سنو رشد

سوال های مرتبط

مامان ماهــ🌙ـلین مامان ماهــ🌙ـلین روزهای ابتدایی تولد
مامان یارا مامان یارا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان گومبولی🤭😍 مامان گومبولی🤭😍 هفته سی‌ودوم بارداری