۱۰ پاسخ

حتما برای قندت پیگیر باش
درگیر وزن نباش وزن از هفته ۲۸
ولی قندت پیگیر نباشی انسولین باید بزنی حتما برو دکتر
برنج و نوتتم کم کن
قند وشیرینی مصنوعی کلا قطع کن میوه هم در حد یکی دو واحد در روز
تا دکتر ازمایش بده کنترل کنه قندتو عزیزم

من ۱۷ هفته و ۶ روز رفتم انومالی ۲۱۴ بود دکتر گف کمه

اصلا اهمیت نده بهش
حالا مونده تا وزن گیری

مرسی ازتون

عزیزم اگه کم بود همونجا توی سونو دکتر بهت میگفت ... بعضی از بچه ها کوچولوتر هستن جای نگرانی نیست... دختر همسایه ما وقتی ب دنیا اومد بعد از چهل هفته دو کیلو و چهارصد گرم بود 😍😍 یکی دیگه از فامیلا بچش چهار کیلو بود ...

باز برو پیش دکترت

خودت رو درگیر وزنش نکن از الان👌🏻
از ۲۸ هفته ۳۰ هفته ب بعد وزنش مهمه

من 18هفته دقیق 220بود
تو چند هفته ای ؟

سلام
دقیق چند هفته

چند هفته بودی؟
من ۱۷ هفته و پنج روز ۲۰۹ گرم بود

سوال های مرتبط

مامان ❤آراد💙 مامان ❤آراد💙 ۹ ماهگی
مامان هلنا 🧿😘 مامان هلنا 🧿😘 ۲ ماهگی
مامان رادوین🤰🤱❤️ مامان رادوین🤰🤱❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان فرهام مامان فرهام هفته پانزدهم بارداری