خانما وزن نینیم ۲۳۱گرمه به نظرتون خوبه یا بد

۱۱ پاسخ

وزن الانش مهم نیست از الان پروتئین مصرف کن ۳۰ هفته برو سونو رشد

فکرکنم کمی پایین هست کره بادام زمینی و پروتیین بیشتر بزار داخل رژیمت و اصلا خودتو بابقیه مقایسه نکن بارداری هرکسی بابقیه متفاوته

خوبه عزیزم منم ۱۸ هفته ۲۴۰بود

من ۱۷هفته و ۵روز ۲۲۷گرم بود الان وزنش مهم‌نیس ولی خب از الان شروع کن چیزایی بخوری ک بچه وزن بگیره مث تخم مرغ آبپز شیر موز شیربرنج گوشت و مرغ کبابی

من ۱۸ هفته ۱۹۸ گرم بود

نی نی من 247 گرمه

تو ۱۸ هفته باید بین ۲۶۰ تا ۲۸۰ حداقل باشه عب نداره کره بادوم زمینی سیب زمینی پروتئین مث گوشت و مرغ و تخم مرغ شیر روزی دو سه لیوان پسته گردو بخور تا زود وزن بگیره

چند هفته ۲۳۱ گرم؟

خوبه هفته های پایین وزن زیاد مهم نیست

گل قشنگم مامان مهربون
یکم رو تغذیه ات بیشتر کار کن با توجه به هفتت یکم یه کوچلووو وزن نی نی پایین که جای نگرانی هم نیستا
ولی سعی کن مواد مفید مثل اجیل ها پروتین ها و میوه مصرف کنی که توت فرنگی جون تپلی مپلی بشه😍💖

از منم 236 بود فکر نکنم الان مهم باشه وزنش

سوال های مرتبط

مامان گردالی مامان گردالی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پناه مامان پناه ۵ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان علی ومهدیار مامان علی ومهدیار روزهای ابتدایی تولد